Vraag en antwoord - Garantie



  • > Geven jullie garantie op de producten?
    Yep, we geven 100% garantie op onze producten zowel op de originele als op de huismerken. Mocht er een vraag zijn gewoon even mailen naar ons: info@go4inkt.nl De producten dienen bij ons gekocht te zijn en niet ouder dan 12 maanden. Mochten ze ouder zijn neem even contact met ons op.
  • > Ik heb een product gekocht bij go4inkt maar ben niet tevreden!
    Dat kan gebeuren en is erg vervelend, we doen daar ook niet moeilijk over. U heeft 14 dagen bedenktijd. Wanneer u de bestelling terugstuurd graag even overleg met ons via info@go4inkt.nl voordat u deze retour stuurt. Dan kunnen we even bekijken of we dit voor u kunnen oplossen. Hier komen we altijd aan uit. We kunnen of het geld retour storten of een vervangend product leveren of naar een andere passende oplossing zoeken. Dit gelt alleen wanneer de producten in originele verpakking zitten en niet open gemaakt zijn.
  • > Ik ben niet tevreden over het product, of een verkeerde keuze gemaakt.
    Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u iets koopt en bij het ontvangen erachter komt dat dit toch niet geheel naar wens is/was. Zie onderstaand de mogelijkheden die er zijn om dit toch goed opgelost te krijgen.

    Zitten de producten nog in originele verpakking en zijn ze niet gebruikt:
    - Stuurt u ze maar retour naar ons, (op uw eigen kosten), dan wordt het volledige bedrag a 100% vergoedt of omgeruild tegen een vergelijkbaar product. U heeft een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd is voor het beoordelen van het product zoals u dat in de winkel ook zou doen.

    Heeft u het product reeds gebruikt of geinstalleerd:
    Overleg even met Go4inkt, mogelijk dat we iets voor u kunnen betekenen. Soms kunnen we het volledige bedrag evengoed vergoeden, maar bij bijvoorbeeld printers die reeds geinstalleerd zijn of gebruikt wordt dit wat lastiger en is overleg nodig.
    - Retour sturen is voor eigen rekening.
    - We kunnen u vaak 50 tot 75% van de aankoopwaarde aanbieden, om u tegenmoet te komen. Dit omdat wij het product niet meer tegen nieuwaarde kunnen verkopen en het extra werk dat dit met zich meebrengt. Maar dat doen we uiteraard graag.
    - Mogelijk kunnen we ook iets anders regelen zodat het met gesloten beurzen gaat, vraag dit per geval even na.

    Mvg, Huub Sanders
  • > Hoe ziet jullie klachten- en terugroepproces eruit?

    Bedenktermijn twee weken

    Op alle producten die we bij Go4inkt verkopen zit een bedenktijd van minimaal 2 weken. Binnen deze twee weken kunnen klanten, zonder opgaaf van reden, de producten kosteloos terugsturen. Deze worden dan, naar wens van de klant, retour betaald of omgeruild voor een ander product. Voor het retoursturen van producten hebben wij ons eigen antwoordnummer, zodat de klanten dit kosteloos kunnen doen. Voor het opnieuw versturen van een vervangend product kunnen we maximaal 3,45 euro verzendkosten rekenen, dit doen we altijd in overleg. De retourbetaling of omruiling wordt verzorgd wanneer de producten door ons retour zijn ontvangen.

    Na de bedenktermijn, vergissing van Go4inkt

    Wanneer het een vergissing is van Go4inkt wordt er 100% vergoed. Zowel het retour sturen, het versturen van vervangende producten en daarbij eventueel ook een retourbetaling. Open gemaakte producten is dan ook voor risico van Go4inkt.

    Na de bedenktermijn, geen vergissing van Go4inkt

    Wanneer het een vergissing van de klant is, dient de klant zelf voor retourzending te zorgen. We crediteren dan maximaal 75% van de waarde van het product zoals deze dan online te koop is bij ons, of 75% van de factuurwaarde bij een niet meer te leveren artikel. Dit doen we zo, omdat we de retouren dienen te verwerken en controleren. Reeds opengemaakte en reeds gebruikte producten worden niet vergoed, deze kunnen we niet meer verkopen.

    Niet werkende producten

    Op al onze producten geven we 12 maanden garantie. Als er binnen deze 12 maanden dus iets met het product gebeurt, zullen we altijd in eerste instantie met de klant proberen het probleem op te lossen. Als dit niet lukt, gaat onze eerste voorkeur uit naar een vergelijkbaar vervangend product op kosten Go4inkt. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk een vervangend product naar de klant verzenden.

    Als de klant geen vervangend product van hetzelfde merk wenst, zullen we aanbieden om het product te ruilen voor bijvoorbeeld het origineel product. Hiervoor wordt het reeds betaalde bedrag verrekend met het nieuwe te versturen product. Dit kan zowel leiden tot een bijbetaling of terugbetaling.  Ook is er de optie van retourbetaling maar dat heeft niet onze voorkeur. Dit wordt binnen 2 weken verzorgd.

    Mochten er problemen met de producten ontstaan na 12 maanden, zullen we alsnog kijken met de klant hoe we het probleem op kunnen lossen. Dit wordt ook altijd opgelost waarbij we de klant geheel of deels tegenmoet komen. Dit wordt per geval bekeken en altijd in onderling overleg. Er zijn nog geen problemen geweest dit niet oplosbaar zijn.

    Uitgangspunt: Houdt er wel rekening mee dat we voor niet meer aansprakelijk gesteld kunnen worden dan het factuurbedrag en ook alleen het onderdeel dat eventuele schade veroorzaakt. Tevens is het gebruik van huismerk producten voor eigen risico. Overleg altijd met ons en we vinden altijd een oplossing.


Klant login

Beoordeling Go4Inkt